اگر تصمیم دارید که نقاشی ساختمان غرب تهران رنگ روغنی را پیاده سازی نمایید، بایستی حتما از باز بودن کامل پنجره ها مطمئن گردید. چراکه تینر افزوده شده به رنگ، دارای بویی ماندگار و در عین حال بسیار نامطبوع است. بسیاری توصیه می کنند که دیوارها را ترجیحا با رنگ پلاستیک رنگ آمیزی نماییم. با این حال اگر کودک خردسالی در منزل دارید که ممکن است بر روی دیوارها نقاشی بکشد، احتمالا رنگ روغن گزینه ی مناسب تری خواهد بود.


در ادامه پس از این که نوع، جنس و رنگ دلخواه خود را برای نقاشی ساختمان غرب انتخاب نمودید، بایستی اقدام به آماده سازی رنگ نمایید. برای این منظور شما می بایست رنگ را در ظرفی جداگانه ریخته و بنا به دستورالعمل آن، آن را روان نمایید. این نکته را نیز از یاد نبرید که رنگ به خوبی و به صورت یکنواخت مخلوط گردیده باشد. هم چنین بایستی غلظت آن به اندازه کافی بوده و پس از هر مرتبه رنگ آمیزی، جهت حرکت قلم مو یا غلتک به یک شکل باشد. متاسفانه برخی به این نکته توجه نداشته و یک بار قلم مو را از بالا به پایین و بار دیگر نیز از چپ به راست حرکت می دهند. به منظور پوشش بهتر، توصیه می گردد که یک دست رنگ به صورت کامل از یک جهت اجرا گشته و دست دوم نیز به صورت کامل به جهت عمودی روی آن اجرا گردد.


 

 

 


اطلاعات عمومی صورت ,کامل ,بایستی ,سازی ,ساختمان ,صورت کامل ,آماده سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان کامل ترین سوالات اصلی آزمون آیین نامه رانندگی نمایندگی کولرگازی اسپلیت جنرال در شیراز اسرار آرامش آتیه سازان زندگی ایرانیان فایل pdf روش شناسی سیستمهای اطلاعاتی دکتر حمیدیه سی اس پاب بهترین سایت تمشک دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ